Service

One-stop Shopping

Om de service aan haar klanten te optimaliseren heeft De Groot International alle disciplines in eigen hand. Dat biedt een duidelijk voordeel voor de afnemers. Het heeft er toe geleid dat De Groot International zich continu verder ontwikkeld om haar specialistische vaardigheden up-to-date te houden. Speerpunten die altijd tot het bedrijfsbeleid hebben behoord zijn ondermeer scholing voor werknemers, het investeren in moderne technieken, ICT en het ontwikkelen van nieuwe marketingstrategieën. Tegenwoordig worden in de moderne distributiecentra alle soorten groenten en fruit gekoeld opgeslagen en zorgvuldig verpakt of bewerkt. Dat biedt een duidelijk voordeel voor de afnemers

Verpakken

De moderne pakcentrale biedt u verschillende verpakkingsmogelijkheden, generiek of op maat gemaakt. Vele gewenste verpakkingen zijn mogelijk, ook kleinverpakkingen met uw eigen merklabel en barcode. Het eindresultaat is het bieden van toegevoegde waarde voor de klant. De Groot International streeft naar continue innovatie en verbetering met betrekking tot het assortiment en haar verpakkings- en leveringssystemen. Het resultaat is dat de kwaliteit en versheid van de producten blijven toenemen, zodat optimaal aan uw wensen wordt voldaan. Ook investeert het bedrijf veel in automatisering en technologie waarbij de medewerkers als mens centraal staan. Inmiddels is de pakcentrale uitgerust met vloerverwarming en koeling met air socks. Tevens worden nieuwe ontwikkelingen op de voet gevolgd.

Wat kunnen wij voor u betekenen? Neem vrijblijvend contact op »